Ü(nner) 35 Pries för plattdütsche Schriewers

De Heimatverband Mäkelborg-Vörpommern e.V. schrifft dit Johr tosamen mit dat Fritz-Reuter-Literaturmuseum in Stemhagen un den’n „Bund Niederdeutscher Autoren e.V“. dat ierste Mal den’n „Ü(nner) 35 Pries“ för plattdütsche Schriewers ut uns‘ Bundesland Mäkelborg-Vörpommern ut.

Dörch dissen Pries sall de Plääch von de nedderdütsche Sprak un Literatur utteikent warden.

De Pries ward för Arbeiten up Plattdütsch – Lyrik, Prosa, dramatische Texte, Leedtexte, Hürspill, Blogs un anner Saken – vergäben. To dissen Pries gehüren näben eene Urkunn‘ een eenmmaligen Produktionskostentauschuß von maximal 1.000,00 Euro, dormit dat Projekt ümsett‘ warden kann (to’n Bispill Druckkosten, Kosten för Tonupnahmen, Inszenierungskosten, Kosten för Internetsieden orrer all sowat), un dat ward mit Geld von den’n Heimatverband betalt.

Öwergäben ward de Pries mit een Urkunn‘ up de Johresmitgliederversammlung von den’n Heimatverband an’n 9. Mai 2020 up würdige Wies.

Dat achteran produzierte Wark ward an den’n Dach, wenn ok de Fritz-Reuter-Literaturpries festlich öwergäben ward, also traditionell an’n 7. November, wenn Fritz Reuter sein Geburtsdach is, in’t Schlott von Stemhagen för alle Lüd vörstellt.

Den ausführlichen Ausschreibungstext in Hoch- und Niederdeutsch sowie weitere Informationen gibt es hier.

Ü(nner) 35 Pries för plattdütsche Schriewers

"Atlas Niederdeutsch" ab sofort online!

Am 01. Februar wurde der "Atlas Niederdeutsch" feierlich freigeschaltet. Ab sofort können sich alle Plattdeutschakteure im Bundesland viel leichter unteinander vernetzen.

Hier geht es zum…

un bi facebook ...